Yandex Metrica

Lierac

Kozmetik, moda, parfüm, sanat gibi alanların merkezi olan Fransa’nın başkenti Paris başka bir ünlü markayı daha hayatımıza dahil etti. 1975 yılında dermatoloji uzmanı Dr. Leon Cariel tarafından Paris’te kurulan Lierac Laboratuvarları “Cildinizin sesini dinler” sloganıyla cilt ve kişisel bakım ürünlerinin adeta içinizde hissedilmesini sağlıyor.

{{item.TITLE}}
{{item.TITLE}}
{{item.DESCRIPTION}}
37 ürün

    Lierac Ürünleri

    Dermokozmetik dünyasına bilimsel ve yenilikçi bir anlayışla yaklaşan Lierac, uzun yıllara dayanan tecrübesiyle cilt ve vücut bakımına katkıda bulunuyor. Akne, kırışıklık, ciltte yaşlanma, çizgi oluşumu, göz altı torbaları, leke oluşumu gibi yaşa ve çevresel faktörlere bağlı cilt sorunlarını önlemeye yardımcı ürünleri bulunan Lierac özellikle anti-aging alanında uzman bir marka olarak tanınıyor. Vücut için de sıkılaştırıcı, nemlendirici ve gençleştirici formülleri bulunuyor. Çatlak izlerini gidermeye yardımcı vücut bakım ve yüksek korumasıyla güneş bakım ürünleri de sunan Lierac yenilikçi gençleşmenin formülünü paylaşıyor.

    Teknik Kozmetik

    Bugün çok önemli ve hacimli bir sektör haline gelen kozmetik işi sadece güzellik kremi üretmek değildir. Çağımızın teknik gelişmeleri bu sektöre sürekli destek olmaktadır. Reklamlarda duyulan “test edildi, onaylandı” sözü yoğun olarak yapılan bilimsel ve teknik  araştırmaları anlatmaktadır. Hatta bebek bakım ürünleri üretiminde bebeklerin üzerinde testler yapılamadığı için bu araştırmalar sektörde yapay bebek derisi yaratma ve onun üzerinde deneyler yapma seviyesine kadar çıkmıştır. Lierac markası bu teknik gelişime verdiği önem ile öne çıkmaktadır. Firma kendi tanıtımlarında “Teknik Kozmetik” sözünü sık sık belirtmektedir. Zaten resmi adı da Lierac Laboratoires şeklindedir. Cilt bozuklukları temel araştırma konusudur.

    • Örneğin 1975 yılında kurulan firma aynı yıl çatlak karşıtı ürünlerini piyasaya sunmuştur ki bu ürünlerde aslan pençesi gibi tıpta yıllardır kullanılan ve pek çok derde iyi gelen bir bitki ilk kez kullanılmıştır.
    • 1996 yılında Lierac menopoz dönemi anti aging cilt bakım kremi bir seri üretilmiş ve ürün gamı neredeyse kişiye özel detaylandırılmıştır.
    • 2001’de ilk kez çıkan Lierac Body Lift 10 vücut şekillendiricisi kadınlar tarafından çok ilgi görmüş, bunu 2011 yılında, on yıl süren bir araştırma sonucunda elde edilen Lierac Body Slim takip etmiştir. Bu ikinci şekillendirici beyaz yağı depolayan adiposit hücrelerini kahverengi yağ yakan adiposit hücrelerine çevirebilen bir kompleksdir.
    • Örnek olarak verilen bu çalışmalar markanın teknik kozmetik iddiasını desteklemektedir.

    Kadınlara Özel Lierac Ürünleri

    Markamız etkin, aktif, mükemmellik taşıyan ve tüm duyulara hitap eden günlük cilt bakım ürünleri konusunda hemen akla gelmektedir. Esas hedef kitlesi kadınlardır ve hepsinin daha güzel ve daha bakımlı olması için ürünler yaratılmaktadır. Böylece bir Paris’li (Parisienne) olan markamız başka bir Paris’li olan ünlü madacı Helena Rubinstein’ın “çirkin kadın yoktur, bakımsız kadın vardır” sözünün sonuna kadar yanında olduğunu göstermektedir. Ürünlerin bazılarına katılan esanslar onları daha da cazip hale getirmektedir.

    Bu ürünleri yaratan laboratuvarlar Fransız bilim kuruluşları ile işbirliği içindedir ve biyoloji ile hücre yapısı gibi konularda ortak çalışmalar yapılmaktadır. Kozmetik amaçlı çalışmalardan başka yaralanmalar gibi medikal konularda da bu laboratuvar araştırmalara katılır. 2003 yılında bu merkez özel inovasyon (geliştirme) ödülü almıştır. İçeriklerde kullanılan bitkiler bu laboratuvarlarda kök, gövde, yaprak ve çiçek olarak ayrı ayrı analiz edilmekte ve sonuçlar sürekli yayınlanmaktadır. Teknik kozmetik anlayışından başka “yenilik öncüsü” firmanın sloganlarından biri haline gelmiştir.

    Lierac Ürün Serileri

    Genel olarak yüz, vücut ve güneş bakımı kategorilerine ayrılan Lierac ürünleri yüz bakımında;

    • Temizleyiciler,
    • Maskeler – arındırıcılar,
    • Nemlendiriciler,
    • Yaşlanma karşıtı cilt bakımı,
    • Serumlar,
    • Göz çevresi bakımı,
    • Dermatolojik bakım olarak da gruplandırılmıştır. İhtiyaçlara göre yapılacak seçimler ise oksijen veren nemlendirici bakım, anında ışıltılı cilt, ilk çizgilere karşı etkili bakım, kırışıklık karşıtı ürünler, yüz ovalinde sarkma ve hacim kaybına karşı etkili ürünler, peeling, hormonal yaşlanmaya karşı bakım, leke gidericiler, göz çevresi bakımı ve halkalaşmanın giderilmesi düşünülerek yapılabilir. Bu bölümde antioksidan etkili cilt bakımı markamızın özellikle üzerinde durduğu ve geliştirmeye çalıştığı grup olarak açıklanmıştır.

    Vücut bakımında ise kategoriler ve ihtiyaçlar;

    • Hedefe yönelik bakım,
    • Duş bakım ürünleri,
    • Vücut şekillendirici bakım,
    • Nemlendirme ve masaj,
    • Şekillendirme ve sıkılaştırma olarak ayrılmıştır.

    Lierac güneş bakımı serileri ise;

    • Vücut koruma,
    • Yüz ve dekolte bölgesini koruma,
    • Güneş sonrası bakım,
    • Bronzluk ürünleri,
    • Anti aging ürünler,
    • Tüm yaşlanma belirtilerine karşı etkili güneş bakımı olarak kategorize edilmiştir. Böylece her kullanıcı Lierac bakım ürünleri serileri içinde hem ürün ismine, hem de ihtiyaçlara yönelik olarak seçim yapabilmektedir.

    Aynı şemada ilerlediğimizde Lierac ürün serileri yüz bakımında;

    • Hydragenist,
    • Lıminescence
    • Intiatic,
    • Magnificence,
    • Coherence,
    • Liftissime,
    • Premium,
    • Peel,
    • Arkeskin+,
    • Correcteur Anti-Taches ve
    • Diopti isimleriyle üretilmişlerdir.
    • Özel araştırmalar yapılan antioksidan etkili cilt bakımın ürünleri ise Mesolift ürün ailesi içindedir.

    Vücut bakımında tüketicilerin beğenisine;

    • Phytolastil,
    • Les Sensorielles,
    • Ultra Body Lift 10 Body Slim Lierac serileri sunulmuştur.

    Güneş bakımında ise Sunific Aftersun, Sunific 1,2,3, Sunific Sun Extreme ve Sunific Premium serilerini görebilir, istekleriniz doğrultusunda seçimler yapabilirsiniz. Seçkin eczanelerde her zaman için bu ürünleri bulabilirsiniz.

    Uzman marka olarak tanınan Lierac online satışlar içinde de yer alır. Bu alışveriş tipini tercih ettiğinizde gene yukarıdaki şekillendirmeler benzeri;

    • Anti – aging ürünler,
    • Çatlak kremi,
    • Göz kremi,
    • Leke Kremi,
    • Maskeler,
    • Serumlar,
    • Vücut sıkılaştırıcılar,
    • Selülit kremleri,
    • Güneş kremleri,
    • Lierac ürün setleri ve kofreler gibi alt kategorilerde tercihlerinizi yapabilirsiniz. Bu arada söz online satışlardan açılmışken firmanın 3 al 2 öde kampanyasının sürdüğünü ve markamızdan üç ürün birden alındığında en düşük fiyatlı ürünün hediye edildiğini alışveriş kolaylıkları içinde eklemek isteriz. Denemeden alma isimli marka kampanyası

    da sürmektedir.

    Lierac AlesClub

    Satışa yönelik yapılan çalışmalar içinde Lierac AlesClub oluşumu da ilginizi çekecektir. Üç adımda bu kulübün avantajlarından yararlanabilirsiniz. Önce üye olabilir, sonra puanları toplayabilir ve en sonunda da size özel hediyeler kazanabilirsiniz. Bu kategoride yeni bir alan göreceksiniz. Her zaman için kadınların memnuniyetini hedefleyen Lierac saç bakım ürünleri başta çok bilinen bir çeşit olmak üzere, bu bölümde yer almaktadır. Bitkilerden gelen güç – Lierac Phyto olarak tanıtımı yapılan ünlü ürün saç sağlığını korumak için hazırlandı. 50 yıldır kullanılıyor. Saçlarımı yazın bile saklamakla uğraşıyorum, artık yeter saçlarımı kazıtacağım, saçlarım neden bu kadar çabuk beyazlaşıyor, stres beyaz saçları etkiliyor mu gibi sorular ve yanıtları üzerinde gene bu bölümde durulmaktadır. Kısaca eyvah, beyaz saçlar mı endişesi hayatta bir şekilde karşınıza çıkacak ama Lierac saç bakımı bu ürünlerle konusunda yardımcınız olacaktır. Dökülme karşıtı ve dolgunlaştırma etkili saç bakımı hedeftir. Lierac Phyto ve Jowae marka güvencesi altında üretilen saç bakım ürünlerinin diğer serilerini oluşturur ve puan toplayıp hediye kazanma kampanyasına dahildir. Kulübün etkinlikleri sosyal medya platformlarından da takip edilebilmektedir.

    Lierac Bir Fransız Markasıdır

    Kozmetik dünyasının bu ünlü ismi Fransa – Paris merkezlidir. Tüketicilerin çoğunun fark ettiği gibi kişisel bakım ürünlerinin, parfüm markalarının ve modanın başkenti Paris’tir. Bunun nedenini merak edebilirsiniz ki bu konu üzerinde sosyoloji bölümü öğrencileri tezler bile hazırladılar. Aydınlanma çağı sonrası Fransız Devrimi’ni yaşayan Paris bireye verilen önem kavramını öne çıkaran bir kültürün başkentidir. İkinci Dünya Savaşı’nda işgal altında kalan bu şehir savaş sonu halkın moralini toplaması için yeniden modaya, müziğe, sanata, felsefeye, kişisel tüketime ve lükse yöneldi. Bu yıllarda hükümet modacıları yeni koleksiyonlar oluşturmaları için teşvik etti. Paris’li olmanın ayrıcalığı özellikle vurgulandı. Bu ortam kozmetik üretimini de çok etkilemiştir. Ayrıca özellikle Orta Fransa termal kaynakları açısından zengindir ve bu sular kozmetik ürünlere her zaman eklenir, hatta özel markalar yaratılır.

    T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.