Menü
Hesabım
Göster
Şifremi Unuttum
Kayıt Ol

Sepetim

Satış Sözleşmesi

1. Satıcıya ilişkin bilgiler

Dayne Sağlık Ürünleri Limited Şirketi
Acıbadem Mah. Başkent Sok. No:12/A D:4 Üsküdar/İstanbul Tel: 0850 840 84 00 E-mail: info@dermokozmetika.com.tr

2. Sözleşme konusu ürün bilgileri

İşbu kısımda sözleşme konusu ürün ya da ürünlerin temel özellikleri açıklanmaktadır. Ürün Resmi Ürün Adı Miktar Fiyat (KDv Dahil) Tutar (Kdv Dahil) Ödeme Şekli : Teslimat Şekli : ARAS KARGO Kargo Ücreti* : Kapda Ödeme Ücreti* : Yukarıdaki tablo içerisinde de gösterilebilir.

3. Geçerlilik süresi

İşbu formda yer alan ürün ya da hizmete ilişkin olarak tüketiciye sunulan tüm bilgiler ve vaatler bu sipariş için ürün satış anından teslim anına kadar geçerlidir.

4. Teslimat masrafları ve ifası

Teslimat masrafları alıcıya aittir. Satıcı, web sitesinde, ilan ettiği rakamın üzerinde alışveriş yapanların teslimat ücretinin kendisince karşılanacağını yada kampanya dahilinde ücretsiz teslimat yapacağını beyan etmişse, teslimat masrafı satıcıya aittir.

5. Cayma hakkı

Tüketici; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Hizmet sunumuna ilişkin mesafeli sözleşmelerde ise, bu süre sözleşmenin imzalandığı tarihte başlar. Sözleşmede, hizmetin ifasının 14 günlük süre dolmadan yapılması kararlaştırılmışsa, tüketici ifanın başlayacağı tarihe kadar cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar alıcıya aittir. Cayma hakkının kullanılması için süre içinde Satıcıya yukarıda bildirilen faks, telefon veya eposta ile bildirimde bulunulması ve ürünün ambalajının açılmamış ve kullanılmamış olması şarttır. Cayma Hakkı kapsamında yer alan iade usulleri Mesafeli Satış Sözleşmesinde yer almaktadır. Süresi içerisinde herhangi bir nedenle iade edilen ürünün kargo bedeli ALICI tarafından karşılanacaktır.

6. Geçerlilik

İşbu ön bilgilendirme formu, elektronik ortamda Tüketici tarafından okunarak kabul edildikten sonra mesafeli satış sözleşmesi kurulması aşamasına geçilecektir.

7. Yetkili mahkeme

Tüketici; şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını, Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapabilir.

ALICI:
Adı/Soyadı/Unvanı:
Adres:
Tel:
Email:
Tarih:

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.